A importancia da dixitalización nos procesos industriais e a complexidade por as súas características específicas, fixeron que distingamos as solucións de software aplicables a este sector.
O noso obxectivo é ofrecer unha solución global a clientela industrial, flexible e adaptable as súas necesidades.
Neste sentido, o noso colaborador é Ibermática, fabricante de solucións software especialmente orientadas á industria. Dende fai máis de 15 anos, comercializamos o ERP de Ibermática: RPS.Este aplicativo, está orientado a xestionar diferentes procesos empresariais e en particular está pensado para procesos empresariais do sector industrial. RPS, é un ERP modular, o que permite optimizar a inversión adquirindo aqueles módulos que efectivamente necesita a empresa, é moi adaptable as necesidades e funcionalidades que require cada empresa, en función da súa actividade.
Pero no sector industrial, hay procesos máis alá dos empresariais, cuxa dixitalización optimiza o funcionamiento das empresas. O noso obxectivo, é que estos procesos complementarios, conten con aplicativos e ferramentas integradoras que a súa vez se integren no ERP, de tal maneira que se simplifique a xestión global, a inversión e se manteña un control completo dos procesos de forma sinxela, eficaz e eficiente. Así, ofrecemos ao noso grupo de clientes a integración de aplicacións de inxenería con RPS, en particular de SolidWorks, e solucións do tipo MES de Ibermática, para a captura de datos en planta, unha das máis innovadoras do mercado, adaptable a calquera actividade industrial e integrada 100% co ERP RPS.
Especialmente destacable é a oferta de solucións MES, xa que permite realizar o control da producción e da calidade dos productos fabricados, integrando os datos que dispón cada elemento da cadea de producción na misma base de información. O noso equipo técnico especialista en solucións Ibermática-RPS, está formado por 7 técnicos/as, que realizan a consultoría previa, desenvolvementos e parametrización para a adaptación do software base a casuística de cada cliente, a implantación, formación e soporte postvenda.